2 באוקטובר 2010

לחוות את בן הזוג

דולי (שם בדוי, שיחה אמיתית) שוחחה איתי על מציאת בן זוג. דולי סיפרה שגברים מחפשים את קירבתה, אבל כל פעם היא נוכחת שזה לא "האחד" שיתאים לה כבן זוג, ועונה בשלילה. היא חושבת שהאחד לא יעבוד בחריצות, והאחר לא יתאים לאורח החיים שהיא מתכננת. עם כל אחד היא דמיינה את החיים בעתיד, ובנתה תמונה שבה זה לא יסתדר.

כולנו מכירים את הביטוי "אביר חלומותיי"; לכל אחד יש רצונות, משאלות, שיקולים, דעות ותפיסות עולם. "מחשבוני אהבה" ו"כרטיסי התאמה" באתרי היכרויות משרישים את אלו. האם יתכן שהם מעכבים אותנו במציאת בן זוג?

דולי בת 22 ונראית מצויין. היא מלאת שמחת חיים, צוחקת הרבה, רואה את הצד החיובי בכל דבר, רואה את היפה שבאנשים. דולי מאד רוצה להיות בזוגיות.

שוחחתי עם דולי על חוויות שהתנסתה בהן. דולי סיפרה על צלילה, כאשר בתחילה פחדה מאד מהרעיון להיות מתחת למים, אך אמרה לעצמה שהיא מוכנה לסמוך על זה שמציע לה לחוות את הצלילה. היא לבשה את חליפת הצלילה ועברה חוויה מלהיבה. דולי גם סיפרה לי גם על קפיצה למי הים. היא רכבה על אופנוע ים עם מדריך, כשזה הציע לה לקפוץ למים, והבטיח לה שהיא תצוף בזכות אפוד ההצלה (דולי לא יודעת לשחות). גם הפעם דולי בחרה לסמוך על המדריך, קפצה למים, ועברה חוויה כייפית.

ואז דולי הגיעה לתובנה: היא לא נותנת לגברים שמחפשים את קירבתה הזדמנות. היא מדמיינת איך הזוגיות תראה בעתיד ומחליטה שהם לא יתאימו, במקום לחוות את בן הזוג, להכיר את מי שהוא באמת, ואז להקשיב לקולה הפנימי.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה